Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. szeptember 13., kedd

Demonchild féle tojássaláta

Hozzávalók:

5 tojás
1 lilahagyma
2 deci majonéz
2 deci natúr aktívia, vagy tejföl (én aktíviát használtam)
1 teáskanálnyi mustár

bors
porcukor

A tojásokat megfőzzük (mikor forrt, akkor tettem bele őket, majd mikor teljesen felforrt, rászámoltam 10 percet), közben elkészítjük a mártást. Én mondjuk előtte apróra vágtam a hagymát és egy tálkába helyeztem, majd erre öntöttem a 2 deci majonézt, 2 deci aktíviát, 1 teáskanálnyi mustárt, ezt besóztam, beborsoztam, adtam hozzá egy kevéske porcukrot, majd jól elkevertem az egészet. Mikor a tojások elkészültek, ezeket is apróra vágjuk és mehet a mártásba. Jól elkeverjük és betesszük az egészet a hűtőbe. Úgy érzem ismét ehetőt alkottam.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése