Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. szeptember 8., csütörtök

Demonchild féle csirkemell pörkölt

Összeszedtem bátorságom és húsból főztem végre! Ez volt az első bevetésem és szerintem átestem most a tűzkeresztségen. Azt kell mondjam, isteni lett a végeredmény!

Hozzávalók:

Bármilyen hús (én csirkemellet használtam)
2 hagyma
1 paradicsom
1 paprika
1 evőkanál pirospaprika

bors
meg egy kis csilit is dobtam rá

Egy kevéske olajon üvegesre párolom a 2 apróra vágott hagymát, majd leveszem a tűzről, hozzákeverek 1 evőkanál pirospaprikát és beledobom a már korábban megmosott és kockára vágott csirkemellfilét. Ekkor hozzáadok annyi vizet, ami ellepi az egészet. Só, bors, minden mehet rá és beleraktam 1 egész paprikát, meg egy paradicsomot is. Főzöm fedő alatt. 25 perc környékén takaréklángra tettem és még 20 percig főztem, közben elkészítettem mellé a tésztát. Ez ennyire egyszerű!



Tálalni bármivel lehet. Én a csemegeuborkára esküszöm! Ez a legjobb mellé!



Igazán büszke vagyok most magamra! Végre sikerült!:)

2 megjegyzés: