Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. szeptember 27., kedd

Demonchild féle kukoricás-tejszínes ragu, spagettivel

Azt hiszem ez lett most a kedvencem.

40 deka csirkemell
1 fél konzerv kukorica
tejszín
hagyma
1 fokhagyma

bors
oregánó (ezt kihagytam)
kevés olaj
spagetti tészta

Eredetileg póréhagymát írtak, de az nem volt, így maradt a jó, hagyományos hagyma. Apró darabokra vágtam, a fokhagymával együtt, majd egy kis olajon üvegesre sütöttem őket. Ekkor az apró kockára vágott csirkemellet is rátettem, így pirítottam őket, gyakran egy pár mm vízzel hígítva az egészet. Mikor jónak éreztem, hozzátettem a fél doboz kukoricát, úgyis sütöttem még, majd az egészet felöntöttem egy doboz (200 mm ) tejszínnel. Kb. még úgy 10 percig rotyogtattam és lekapcsoltam alóla a tüzet. Eközben persze elkészítettem a tésztát is. Leírhatatlan a végeredmény!:) Isteni lett!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése