Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. február 1., kedd

Demonchild féle kínai tészta

Én csak a tésztát terveztem be, de édesanyám lesütött hozzá pár csíkokra vágott csirkemellet.

Hozzávalók:

1 csomag spagetti tészta
1 nagy lilahagyma
1 darab sárgarépa
1 csészényi borsó
Szójaszósz
Olaj
Vaj
Fűszerek (só, bors)



A hagymát felszeleteljük nagyobb darabkákra, a sárgarépát pedig vékony csíkokra vágjuk. Megfőzzük a tésztát. Közben egy serpenyőbe egy kevés olajat teszünk, egy kevés vajjal. Az én esetemben az volt, hogy ebben sült meg a hús is, került rá mexikói fűszer, wok fűszerkeverék híján), majd ebbe öntöttem a felvágott hagymát, répát, borsót, amit megöntöztem egy kis szójaszósszal. Ezt kavargattam, párolgattam. Az a legjobb, ha félkemény marad az egész, nem kell teljesen megpuhulnia. Végül nagyobb adagokban öntöttem rá a már korábban megfőzött tésztát. Itt aztán nem sajnáltuk a szójaszószt. 170 milis volt a flakon és mindet ráöntöttük a tésztára, ami maradt. Rohadt sós lett. Szóval mehet rá sok, de csak óvatosan a mértékekkel. Menet közben, ahogy kavargattam össze a dolgokat, azért egy maroknyi cukrot is dobtam a tésztára. Brutálisan kiadós kaja és hamar elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése