Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. február 8., kedd

Demonchild féle Pikk-pakk meggyleves (Főzés nélkül!)

Tudni kell rólam, hogy nem igazán szeretem az édes dolgokat, a gyümölcsleveseket meg végképp, de ez a recept felkeltette érdeklődésem, sőt egészen meg is kívántam. Már csak azért is hajtott a kíváncsiság, mert elképzelni sem tudtam, hogy ezt hogy lehet megoldani főzés nélkül, ráadásul 5 perc alatt elkészíthető.

Hozzávalók:

1 liter tej
2 deci (főző)tejszín
1 üveg magozott meggybefőtt, lehetőleg cukros
1 csomag Gála vaníliás pudingpor



Az egészet elkészíthetjük akár egy edényben. Én azt csináltam, hogy kimértem fél liter tejet, azt összekevertem a pudingporral, csomómentesre. Itt használtam botmixert is. Mindehhez hozzáadtam a (főző)tejszínt. Ezt átöntöttem egy lábasba, rá a meggybefőtt, levével együtt, végül a maradék tej (fél liter) és mindezt jól elkevertem. A végeredmény egészen meglepett. Ilyen istenien édes, krémes levest én még nem szürcsöltem. Hidegen is mennyei. Sőt! Szinte kötelező.:) Ez egy 4 személyes adag, elvileg. Amúgy a meggybefőtt bármilyen más befőttel is helyettesíthető (barack, szilva...), viszont akkor más lesz az étel neve is, értelemszerűen.:)

4 megjegyzés:

  1. Ha keversz bele egy vegyes trópusi gyüm. konzervet meg amit tudsz venni, pl. ananász, barack, stb. akkor görög gyümi levest kapsz.
    De bele lehet vagdosni idénygyümölcsöt is mondjuk nyáron, szintén főzés nélkül. Még a banán is nagyon jó benne.

    VálaszTörlés
  2. Ja, és tálaláskor nyomj bele tejszínhab "rózsákat". Még jobb.:)

    VálaszTörlés
  3. Bizony, vannak jó gyümölcs variációk!:) Gondoltam a tejszínhabra, de gondoltam ez így is elég krémes, édes lesz.

    VálaszTörlés
  4. Tuti cucc. Most, hogy kisütött a nap megkívántam a hideg meggylevest. Én ha csinálnám biztos beletennék 2 lityó tejet is. Jobban szeretem, ha nem annyira krémes(bizonyára mert kölyök korom óta így rakták elém).

    VálaszTörlés