Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. február 2., szerda

Demonchild féle virslipörkölt, tarhonyával

Valójában ez nem is olyan nehéz. Életemben először csináltam mindkettőt. A tarhonyát is és a virslipörköltet is.

Hozzávalók:

Tarhonya
4 darab virsli
1 nagy lilahagyma

Bors
Pirospaprika
Olaj

A tarhonyát megfőzzük úgy, ahogy a zacskón írja. Megpirítottam kicsit, olajon, majd felöntöttem 2 csészényi vízzel, megszórtam sóval. Abban főztem, pároltam. 500 grammos tarhonyát használtam, de még maradt a zacskóban.

A hagymát és a virslit felvágtam, olajon "előmelegítettem" a hagymát, rádobtam a felkarikázott virsliket, beszórtam sóval, borssal, pirospaprikával, majd felöntöttem egy nagy csészényi vízzel. Innentől már csak kavargatni kell, meg párolni. Ennyire egyszerű.:) Én kicsit elsóztam, de jó lesz ez. Örülök, hogy elsőre sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése