Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2010. december 2., csütörtök

Hó végi tarhonya, Shen módra

Mikor alapdolgok még vannak otthon, de husi már nincs, akkor nem túl nagy fantáziával remek kajákat lehet készíteni.

Ilyen a húsnélküli tarhonya. Én spec. nagyon szeretem a tarhonyát.

Jelen esetben csináltam egy sima pörkölt alapot, három fej vöröshagyma dinsztelése szalonnazsíron,

(ha van otthon, mehet bele két-két feldarabolt paprika, paradicsom is)

só, bors, pirospaprika, majd az egészet felöntöttem erőleveskockás 1,5 liter vízzel.

Ezt főztem kb.25 percig. Közben megpirult zsíron az 1 kiló tarhonya, fel lett engedve vízzel, és ment főni, míg meg nem puhult. Akkor ráöntöttem a pörköltszaftot, és most nagyon várom, hogy kihűljön. :D

Savanyúságnak pedig tökéletes a sima savanyúkáposzta.

Jó étvágyat!

Beküldte: Shen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése