Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. december 30., péntek

Demonchild féle tepsis pizza attack vol. 3.

A kérdés jogos! Ugyan mitől másabb ez, mint az előzőek?! Nos, ezt lényegesen hamarabb el lehet készíteni. Nem kell semmivel sem szórakozni. Gyakorlatilag ez egy szupergyors, szuper király pizza!

Hozzávalók:

30 dkg liszt
2 dl tej
2,5 dkg élesztő
1 evőkanál olaj

cukor

+ ami a feltéthez kell

A liszthez adok egy kávéskanál cukrot és sót, közben a langyos, cukros tejbe belemorzsolom a 2,5 dkg élesztőt. Utóbbit jól elkeverem és máris öntöm a cukros, sós liszthez. Ehhez még egy kevés vizet is szoktam adni (1 decinél kevesebbet). Jól elkeverem az egészet fakanállal, majd a ragadós masszát beleöntöm egy kivajazott (kiolajozott) tepsibe. Elegyengettem benne a tésztát, aminek a tetejére kecsapot raktam, mi a szószt volt hivatott szolgálni. Erre mehet bármilyen feltét. Szalámi, hagyma, kukorica, sajt... A sajtot fénykép után raktam rá, h látszódjék a feltét:



Előmelegített sütőben, légkeverésen 20-25 percig sütöm.

4 megjegyzés:

  1. Vehetnél már a csirkének egy malac játszótársat :)) Láttam a kutyaeledelesnél, szerintem örülne neki. BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Már lassan csirkét is, mert megrepedezett a bőre.:) BÚÉK!

    VálaszTörlés
  3. Megcsináltam az előző hagymás szósszal, kurva jó lett. Ahogy észrevettem több cuccal kell dolgoznom, mert nagy tepsibe csináltam és csak kb. a 3/4-t töltötte ki, na majd kísérletezek.
    Konyhai előképzettségem a nullával egyenlő, az elején pislogtam, mert a tészta ragadt mindenhova csak a tepsibe nem, de utána eszembe jutott, hogy a lángosos büfékben olajos kézzel tésztáznak, így már nálam is működött :D
    Sikerből kiindulva, hamarosan újra nekifutok.

    VálaszTörlés
  4. Újonnan én is nagy tepsit használok, de mostanában hagyom állni a masszát, hogy megdagadjon. Bármilyen kicsinek is tűnik, egy kis öklözéssel ki tudom nyújtani úgy a tepsiben, hogy jó legyen és még akkor nem is lesz olyan vékony.:)
    Olykor én is elfelejtem, hogy olajozni-lisztezni kell a kezemet, ha ilyesmi tésztával dolgozom.

    VálaszTörlés