Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. április 3., kedd

Demonchild féle Félegyházi tejespite

Annyira egyszerűnek tűnt, h bele is vágtam!

Hozzávalók:

4 tojás
csipet só
4 evőkanál cukor
20 dkg liszt
1 liter tej
4 evőkanál olaj

A tojásokat kikeverem a sóval, a cukorral, majd mehet bele a liszt és az 1 liter tej. Az egészet felvertem botmixerrel, s mivel olyan nagy adagnak tűnt, így nem egy olyan formába öntöttem, amiben a gyümölcstorta szokott készülni, hanem rögtön egy 28 centis tortaformába ment a keverék. El sem tudtam képzelni hogy lesz ez jó. Egy órán sült 180-220 fok közt, süti fokozaton. Mikor kivettem, a belseje még mindig lötyögött. Túl folyékony volt. Később rájöttem, hagyni kellett volna kihűlni. Mikor este hűtőbe került, másnap, hidegen már mindjárt jobb volt az állaga.
Bónuszként mazsolát is szórtam a masszába, sütés előtt. Isteni lett. Fogok még ilyet készíteni!

A teteje, meg az oldala kissé megégett, az alja meg mintha kicsit nyersebb lett volna. Ez lehet azért van, mert rossz helyen sült a sütőben. Most már nem mindegy, hogy melyik szinten sütöm.:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése