Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. április 3., kedd

Demonchild féle burgonyás palacsinta

Hozzávalók:

30 dkg liszt
1 teáskanál só
2 tojás
1 dkg élesztő
4 dl tej (fele lehet szódavíz)
3 db közepes burgonya
8 cl napraforgó olaj

Elvileg a tejet meglangyosítjuk kevés cukorral és megy bele az előírt élesztő. Nos, mikor csinálta, az élesztő kimaradt. A tojást elkeverjük a sóval, majd rá az élesztős tejet, bele a liszt és az olaj. Előtte persze lereszeljük a burgonyákat, amiket végül összekeverjük a többi dologgal. Olyan, mintha egy átlagos palacsintát csinálnánk, csak ugye ebbe teszünk krumplit. Jól elkevertem, majd kis adagokat sütöttem ki teflonos serpenyőben (mint egy palacsintát). Ezt lehet magában enni is, de használhatjuk pitának is, vagy tortillának.
Én azért egy kis kolbászt lesütöttem 1, 2 hagymán, pirospaprika, egy kis víz, majd mikor késznek éreztem, tejföllel dúsítottam és ezzel töltöttem meg a burgonyás palacsintát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése