Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2017. március 17., péntek

Demonchild féle sertésburger

A jó múltkorában fagyasztott húspogácsával sütöttem, így ezt most korrigálnom kellett. 4, 5 félét is kipróbáltam azokból a szemét húskorongokból, melyeken általában ilysfajta felirat olvasható: "30-40% húst tartalmaz", az eredmény pedig: TOTÁLIS BUKÁS. Mind hulladék.
Így aztán csak ajánlani tudom, hogy mindenki friss darálthússal dolgozzon (mi mással). Nem csak azért, mert így tudjuk, hogy mit eszünk pontosan, hanem ízben is oltári nagy különbségek vannak (természetesen). No de lássuk:

Hozzávalók:

Fél kiló darált sertés
2 teáskanál pirospaprika
3 teáskanál majoranna
2 teáskanál kömény

bors

A hozzávalókat gondosan hozzáadjuk a húshoz és kézzel eldolgozzuk. Gyúrjuk, zúzzuk, boxoljuk. :)
Utána kisebb/nagyobb darabokat tépünk, golyóformára gyúrjuk kezünkkel és elnyújtjuk a jól megszokott formára. Mivel 4 hamburgerzsemlés csomagot vettem, úgy alakítottam, hogy 4 húskorong jöjjön ki.
Kevés oldajon először megpirítottam a zsemlék belsejét, aztán mehetett a hússütés. Mindkét oldalát olyan 4, 5 percig sütöttem. Első forgatás után rá is dobtam a lapkasajtot.
Míg sülnek, addig összelökhetjük a zsemléket.

Mártásnak mindig olyat használok, hogy 3 evőkanál kecsapot összekeverek 2 evőkanál majonézzel, 1 teáskanál mustárral. Ezzel kenem meg a zsömle alját, rá a friss saláta, hagymakarika, csemegeuborka karika, paradicsom, vagy amit még gondoltok.



Vidám telik a sütési idő egy jó Carpenter-ezéssel:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése