Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2017. március 24., péntek

Demonchild féle resztelt csirkemáj

Hozzávalók:

400-500 g csirkemáj
2 gerezd fokhagyma
1 fej vöröshagyma
1 kiskanál majoránna (én csak érzés szerint szórtam)
1 evőkanál fűszerpaprika
1-2 dl víz

zsiradék

Libazsírral láttam a receptet, de én olívaolajat használtam. Ezen pirítottam üvegesre a hagymát, majd hozzáaadtam a vékony szeletekre vágott fokhagymát. Kicsit sült így, aztán ráküldtem a májat, amit apróbb-nagyobb darabokra vágtam. Jól átforgattam és 2, 3 perc után hozzáadtam a majorannát. Félreraktam a serpenyőt, amíg meghintettem a kanál paprikával, jól elkevertem, majd vissza a tűzre, s az egészet gyorsan felöntöttem egy kis vízzel. Kb. még 10-12 percig főztem még így, olykor pótoltam is a vizet.
Mivel most először főztem ilyet, nem tudtam pontosan mennyi idő is kell neki, így kóstolgattam. Meglepetten tapasztaltam, hogy kellemesen megpuhult és csak úgy szétmállott a számban a máj.





Hamar elkészül és egyszerű. Csak keményen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése