Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2014. április 14., hétfő

Demonchild féle palacsinta

Isten ments, hogy vagánykodjak, de 2 éve feladtam a palacsintával. Ma mégis egy ősi vágytól fűtve felbátorodtam és nekifutottam vagy hatodjára. Ilyen jól még sosem ment. Úgy csináltam, mint a filmekben. Rendesen tésztapörgetés a levegőben, meg minden.

Hozzávalók:

2 tojás
egy csipetnyi só
15 dkg liszt (7 és fél púpozott kanál)
4 dl tej
olaj

A 2 tojást meghintjük egy csipet sóval, mehet a liszt, rá pedig 2 dl tej. Ezt jól elkeverjük, összedolgozzuk, majd mehet hozzá a maradék 2 dl tej. Még egy kis keverés, aztán 10 percig pihentetjük. Közben felforrósítjük a serpenyőt, amit kikentünk egy kis olajjal, aztán ilyen konyhásnéni kanállal belemérünk egy kis masszát. Ezt az ördögi folyamatot 10-szer tudjuk megcsinálni, ha jól dolgozunk. Nekem csak 9 jött ki, mert volt, ahol vastagabb lett a tészta. Kezdeti próbálkozások.
Ez inkább sós tészta lenne, de adhatunk hozzá egy kiskanál cukrot is. Én úgy csináltam, h elkészült, megtöltöttem baracklekvárral, meg mogyorókrémmel és szitáltam rá egy kis porcukrot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése