Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2014. április 28., hétfő

Demonchild féle töltött gombafejek

Úgy néz ki nem a legideálisabb gombafajta megtöltésével próbálkoztam, de panaszra nincs okom. Fáraó lett!

Hozzávalók:

10 nagyobb gombafej
12,5 dkg túró
2 ek tejföl
sonka

bors
szárított petrezselyemlevél
olaj

A gombák héját eltávolítjuk a kis tönkjeikkel együtt. A túrót kiváló állagúra törjük, majd hozzáadjuk a sonkát, tejfölt, sót, borsot, szárított petrezselyemlevelet és jól összekeverjük. Ezzel töltjük meg a gombafejeket.


A sütőt 180 fokra előmelegítjük, majd 20 percig sütjük a gombákat jénaiban. Alul-felül sütést írnak, én egy helyen sütöttem.




Természetesen sülés közben jókora levet eresztettek a gombák, így mikor lekapcsoltam a sütőt, még hagytam bent párolódni, sőt jött még 5 perc grillezés is, biztos, ami biztos.
Illetve a maradék gombákra - mikor a töltelék elfogyott - tejfölt kentem, rá füstölt sonka, Tihanyi camembert sajt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése