Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2013. november 13., szerda

Demonchild féle mézes sült tök

Én ma nem tököltem! Kíváncsi voltam hogy állok a sült tökkel, így beszereztem egy felet, teszt jelleggel. Persze pont ezen részében nem volt mag, így a magozást elhagytam. Elmondhatom, hogy nem lesz a kedvencem, de egynek elmegy ez a "kaja", összeszorított fogakkal! :) Bele sem gondolok, h milyen lett volna méz nélkül! Amúgy NE SÍRJ bébi, neked is jut!

Hozzávalók:

Tök
Méz

A tököt jól megmossuk, felvágjuk és egy fóliára vagy sütőpapírra tesszük, a méz miatt, ugyanis csorgatunk rá mézet is és az oda tud kozmálni a sima felületen. Na jó, a papíron is. Előmelegített sütőben sütöm 180 fokon, légkeverésen, kb. egy órán át. Akkor lesz jó, mikor megpuhul és a méz karamellizálódik.






















Csak keményen, gyerekek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése