Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2013. október 17., csütörtök

Demonchild féle könnyed karaj

Az idő eljött, hogy süssek egy jót, mely étel még ezen oldalon nem volt!

Hozzávalók:

K-A-R-A-J

bors
egyéb fűszerek
hagyma
(olíva)olaj
+ saláta mix
olívabogyók
















Kicsit csaltam, mert úgy vettem meg a K-A-R-A-J-t, hogy fel volt szelve, de sebaj! Azért fogtam a kis szeleteket és kiklopfoltam őket. Só, bors, csilis-fokhagymás és egyéb fűszerek kerültek rá.
















Majd kisütöttem őket olívaolajban. Mihelyst fehérré változtak a rózsaszín szeletek, máris fordítottam őket a másik oldalukra. Mikor mindegyiknek szép színe lett, öntöttem hozzá egy fél csészényi vizet, aztán jött egy kis párolás, fedő alatt. Ja és persze közben rádobáltam egy kis hagymát is. Takarékon üzemeltetjük, majd 20 perc körül, ha jónak látjuk, lekapcsoljuk alatta a lángot.

Míg a sütés, párolás ment, addig a saláta mixet összekevertem egy kis olívabogyóval, hagymával, egy kis olívaolajjal, sóval, borssal, kevés citromlével.
















Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése