Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. szeptember 19., szerda

Demonchild féle mézes kocka


Hozzávalók:

40 dkg liszt
15 dkg porcukor (helyette kristálycukrot tettem bele)
2 ek cukrozatlan kakaópor
1 csapott ek szódabikarbóna
1 cs sütőpor
1 tk fahéj
2 dl olaj
5 dl tej
2 egész tojás
1 ek méz

Nem lesz nehéz dolgunk! Minden alapanyagot egy tálkába öntünk, ütünk és 4, 5 percen át verjük őket kézi robotgéppel. A kapott masszát egy kiolajozott, kilisztezett tepsibe öntjük és 180 fokon sütjük, 30-35 percig. Nekem olyan 28 perc is elég volt. Legalábbis úgy éreztem, hogy ez már jó lesz.

Bár nem igen szeretem a gyümölcsös feltétet, azért a mű egy kisebb részére tettem egy kis szilvát is, kíváncsiságból. Nem rossz, de jobb nélküle. Inkább kenjük meg a végén bármilyen lekvárral, mondjuk önmagában is kiváló.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése