Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. szeptember 20., csütörtök

Demonchild féle citromos-tejfölös babapiskóta


Hozzávalók:

0,5 l tejföl
1 citrom leve és reszelt héja
14 ek finom kristálycukor
3 cs vaníliás cukor
0,5 l tejszín
meggy, de jó bármilyen már gyümölcs
400 g babapiskóta

Az 5 dl tejfölt, a 14 evőkanál és a 3 csomag cukrot elkeverjük egy citrom levével és reszelt héjával.
Fogjuk a fél liter tejszínt (érdemes elolvasni, hogy mi áll a doboz oldalán, mert tegnap nem került hűtőbe a termék vásárlás után, egyből dolgozni akartam vele és nem tudtam habbá verni... 1-3 órát álljon a hűtőben), egy nagyobb tálkába öntjük és habverővel kemény habbá varázsoljuk. Ha ez megvan, jöhet bele a tejfölös massza és ezt is jól elkeverjük habverővel.
Egy jénai tál alját kikenjük a habbal, jöhet egy sor babapiskóta, rá megint hab, meggy, babapiskóta, hab és így tovább. A tetejét megszórtam egy kis tortadarával, majd díszítésképp jött egy kis meggy, ismét!
Ez ennyire egyszerű! Se főzni, se sütni nem kell, így tehát hamar megvan. Mondjuk én elszórakoztam időben a meggybefőtt kimagozásával, de persze lehet kapni magozottat is.

Most hűtőben van a drága, de majd ha megkezdem, a belsejéről is jön kép!




















Itt is van:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése