Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. január 24., kedd

Demonchild féle gyors házi káposztasaláta

Hozzávalók:

1 fej kisebb káposzta
1 lilahagyma
1 fél evőkanál só
1 fél evőkanál cukor
ecet ízlés szerint (3, 4 evőkanállal tettem bele)
víz

A káposztát apró csíkokra, darabokra vágtam össze, a hagymával együtt, majd ezeket elkeverve pihentetem, miután megsóztam őket. A pihentetés után jöhet a cukor és annyi vízzel engedjük fel, amennyi ellepi. Ízlés szerint teszünk bele ecetet. Én megszórtam egy kis fűszerköménnyel is. Alágyújtunk, de nem felforraljuk, csak felmelegítjük (naná, h túlmelegítettem, de legalább puhult a káposzta). A tűzről levéve hagyjuk kihűlni és gyakorlatilag ezután már fogyasztható is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése