Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. május 23., hétfő

Demonchild féle paprikás krumpli

Elkészült hát életem első paprikás krumplija!

Hozzávalók:

600-700 g burgonya
1 kis szál kolbász
1 nagyobb hagyma
1 gerezd fokhagyma
4 evőkanál olaj
2 evőkanál pirospaprika
2 evőkanál só
1 paradicsom 4,5 felé vágva

A hagymát és a fokhagymát megpirítottam, majd rádobtam a kolbászkarikákat is. Isteni illata volt, az biztos! Pár percig pirítottam ezt is, majd levéve a tűzről a fazekat, hozzátettem a 2 kiskanál pirospaprikát, majd jól elkevertem. Visszatettem a fazekat a tűzre, beleöntöttem a korábban felkockázott krumplit, végül az egészhez adtam olyan 7 deci vizet. Ez lehet sok volt, de kisebb volt a fazék, így ennyi kellett, hogy ellepje a víz az egészet. Minimum 4 deci víz amúgy is kell bele. Ezt addig főztem, míg a krumpli meg nem puhult, meg nem éreztem az egészet jónak (egy 30 perc körül). Kicsit sós lett. Mint kiderült nem az aránnyal volt gond, hanem a kolbász volt füstölt és az is rásegített, keményen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése