Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2011. május 19., csütörtök

Demonchild féle kókuszos muffin

Igen! Megint muffin! Gondoltam korrigálom a múltkori hibámat, arányok terén. Sztem dögös lett, de még közel sem olyan, mint a filmekben. Na meg ez újfajta recept. Annyira, hogy csak a végén vettem észre, hogy nem 12 db jön ki belőle, hanem 24.:)

Hozzávalók:

1 bögre liszt
1 bögre cukor
1 bögre kókuszreszelék
3 tojás
1 deci tej
1 deci olaj
1 citrom, hogy a héjából reszelhessünk le
1 csipetnyi só
végezetül a jó öreg 1 csomag sütőpor

A lisztet, cukrot, kókuszreszeléket és a kis sót összekeverem egy tálkában. Majd 1 deci tejbe és 1 deci olajba beletettem 3 db feltört tojást (nem szaroztam a fehérje és a sárgája szétválasztásával) és belereszeltem egy kis citromhéjat, majd az egészet összeturmixoltam. Ezt a folyadékot ráöntöttem a korábban összekevert porokra (liszt, cukor, reszelék...) és fakanállal elkevertem. A végén azért még ezt is felturmixoltam. Egy evőkanállal a végső masszát a sütőformába helyezett papírkákba kanalaztam és 20 perc alatt megsütöttem őket, 180 fokon. Mindezt kétszer, mert ugye 24 darab jön ki ebből a receptből, a forma meg 12 lyukkal van ellátva.:) Kicsit megégett a teteje, de nem ment a minőség rovására. Maximálisan átsült, könnyen kijön a papírból, semmi gond nem volt vele és az íze is perfekto.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése