Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. október 8., hétfő

Demonchild féle hagymás bab

Hozzávalók:

1 konzervbab
füstölt kenyérszalonna (helyette 10 karika kolbászt használtam)
2-3 fej hagyma
3-4 gerezd fokhagyma
babérlevél (kihagytam)

bors
pirospaprika

Ez ismételten brutálisan egyszerű lesz! Egy kis olajon megpároltam a kolbászt a karikákra vágott hagymával, majd mikor a hagyma elég üveges lett, felöntöttem a konzervbabbal és annak levével. 4 percig főztem fedő alatt, majd befűszereztem. Só bors, egy kevés pirospaprika, meg tettem bele egy kevés lisztet is, hogy sűrű legyen a lé. Addig főzöm, meg el nem párolog a leve (ezt sem vettem komolyan, mert szeretem, ha lehet mártogatni). Egyébként itt lehet figurázni más témákkal is. Ki hogy szereti. Mondjuk pirospaprika helyett csípős pirospaprika, de dobhatunk bele egy izombrutál paprikát is, ha csípősen szeretjük. Én így is maximálisan meg vagyok elégedve ezzel a babgulyás ízzel.
Talán annyi, hogy ez így hamar el fog fogyni. Érdemes dupla adaggal csinálni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése