Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2012. február 21., kedd

Demonchild féle vajas pogácsa

Kicsit eltér a megszokottól, az biztos! Észrevétel: Nem hiszem, h légkeverésen kellett volna sütni, illetve túl sok sót tettem bele.

Hozzávalók:

40 dkg liszt
18 dkg vaj
3 tojás
2 dkg só (ez elég sok lett... érdemes kevesebbel)
1 csomag Dr. Oetker sütőpor

Az alapanyagokat jól eldolgozzuk, pogácsatésztát gyúrunk belőle, majd az egészet lisztezett deszkán ujjnyi vastagságúra nyújtjuk. Pohárral szaggattam ki a kis kerek formákat, majd felvertem egy tojást és megkentem velük a pogácsák tetejét, aztán irány a sütő.



Nekem kissé szárazra sült, ezért ha legközelebb is ilyet csinálnék, nem légkeverésen csapatnám. 200 fokon ment, amíg jónak nem éreztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése