Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2010. november 29., hétfő

Demonchild féle káposztáskocka

Hozzávalók:

- 1 nagy büdös káposzta (én mondjuk csak a felét használtam fel)
- 1 fél, v egy egész csomag tészta
- só és bors
- 1 kis cukor

Valójában nincs ebben semmi extra, de életemben először készítettem el egy ilyet.:)

Vettem egy nagy büdös káposztát, meg egy zacskó tésztát. A káposztát még meg is szagoltam, mint a filmekben, h jó-e, majd fizetés után megkérdeztem, h friss-e. Mondták aznap jött. Meg is lepett ,h csak 300 forint volt, felkerekítve. Egy 1,8 kilós. A tészta is kijött 150-ből, mondom esetleg ha én csinálnám meg, olcsónak mondható majd a tanulópénz, ha elkureszolom. Gondoltam egyet, belőttem az Osibisát muzsikának, alapult vettem egy netes receptet és nekivágtam az ismeretlennek.

4,5 réteg levelet is letéptem erről a gumóról, majd kettévágtam és azokat felszeleteltem. Egy mély műanyagtartóba vágtam, besóztam, borsoztam, félórát állni hagytam, felráztam.





Közben elkezdtem főzni a tésztát. Életemben másodjára. Most már tettem bele olajat is, sót, meg delikátot. Bevallom ez a forrástól számított dolog engem összezavart, ezért pár perc után beleszórtam a hozzávalókat a főzetbe. Úszott is az olaj a felszínen. Végül rácsaptam a fedőt, mikor kész volt (meg persze közben is puhítottam alatta), a lefolyó felett kiöntöttem a vizet belőle, megbillentve a fedőt, majd hagytam ebben a tésztát, amiben elkészült. Frankón megsütöttem a káposztát, mondjuk kicsit megégett a lábas alja. Annyira sercegett, h gondoltam kifogyott az olaj alóla. Már ott tartottam, h vízzel hígítom fel, de mondom az az életben nem párolog el belőle. Végül jól tettem, mert mikor cukorral megszórtam , egész jól megpirítódott abban, kellemes ízt adva neki.



A tálalás sem mindegy, főleg ha szexis vacsoravendégünk van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése