Az OLDaLON CSAK VALÓS, ELKÉSZÍTHETŐ, ÉS ELFoGyASZTHAtó ÉteLEK REcEPTJeI SzEREPELNeK!!!

2010. október 10., vasárnap

Mexikói zöldségmix Tortillában Salsa szósszal


Elsőként megfőzzük sós vízben majd leszűrjük a zöldséget, jelen esetben mexikói mix.
Utána elkészül a Salsa, ami nálam a következőképp nézett ki:
2 nagy üveg házi sűrített paradicsomot (persze bármilyen típusú jó lesz) felforraltam, majd belereszeltem négy gerezd fokhagymát és két fej vöröset.
Ezt kettészedtem és az egyik feléhez erőspaprikát adtam, annak aki ezt szereti.
Ebbe (az erősbe) beleszeleteltem vékonyan egy fej vöröshagymát is.
A következő lépés a tortilla. Ettől sem kell megijedni, rendkívül könnyen kezelhető tészta.
4 dl liszt
0,5 dl étolaj
fél teáskanál só
1 dl víz
Ezeket összedolgozom, rudat formázok belőle és egyenlő darabokra vágom.
Tényleg nagyon könnyű vele dolgozni, nem ragadós fajta.

Ezeket kinyújtom kerekre (vagy amilyenre sikerül) és vékonyra.
Teflonserpenyőben mindenféle zsiradék nélkül mindkét oldalát addig sütöm közepes lángon, míg el nem kezd felpúposodni.



Jön az étellé alakítás:

Belepakolom a cuccokat a tésztába, és összehajtom. Így:

Én késsel villával eszem vagy szigorúan tányér fölött, mert kicsit gitáros burger jellegű.
A kisebbik fiacskám mellesleg kakaót kért bele.

Lejegyezte:shen

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak tűnik, majd kipróbálom.

    A hagyma mennyire fő szét a szószban?

    VálaszTörlés
  2. Csak egyet forralom(elkezd rotyogni és el is zárom), tehát ami bele van reszelve, annak elmegy kicsit az ereje, az erősben viszont belekarikázva van a nyers hagyma.

    VálaszTörlés